2011. július 26.

Kókusztejből reggeli

Elfogyasztottam az első zacskó kókusztejport, meglepően jó kis recepteket találtam ki hozzá. Először is: 3 evőkanálal kevertem 2 dl forró vízhez, így kaptam egy viszonylag tej-állagú levet belőle. A Gála vaníliás puding nem tartalmaz tejszármazékot (a csoki sajnos igen), nagyon finom lett összefőzve. Mindenféle gyümölcsöt tettem az aljába és így 4 2 dl-es pohárnyi pudingom lett. Reggelente joghurt helyett eszem, bár tudom, nem az igazi.

Majd kísérletezek bourbon-vaníliával és zabkorpával vagy pehellyel, hátha attól is besűrűsödik valamennyire!

Turmixoltam is, gyümölcsökkel, nádcukorral, bár szerintem több kókuszporral ízletesebb lesz a későbbiekben a shakem... Banánt és körtét tettem bele egy kis fagyasztott meggyel. KÍváncsi vagyok, vajon házi fagyit is lehet-e készíteni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése