2011. július 22.

Fahéjas-málnás piskótatorta

Este az egyhetes édességmentes diétán kiéhezve elkészítettem életem első tejmentes süteményét. A receptem alapját NevetőPudingok kuglófja adta, melyet a saját ízlésemhez igazítottam. Hihetetlenül egyszerű volt, kb 10 perc alatt összekevertem (amúgy 5 perces kuglóf néven fut, de én bénán keverem a lisztcsomókat).
Remélem, nem gond, hogy idézem :-)

Fahéjas-málnás tortácska

Hozzávalók:
250 g liszt
200 g nádcukor
1 tk fahéj
1/2 zacskó sütőpor
4 tojás
1 dl víz
1 dl olaj
10 dkg málna

A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét kicsit felvertem. A szárazanyagokat összekevertem, majd először a fehérjét, aztán a sárgáját is hozzáadtam. Az egészet tortaformába öntöttem, beledobáltam a málnát - amit a nagymamám fagyasztott nekem még az idei szezon elején - és fél órára a sütőbe tettem. Mivel a sütőnkre ráférne egy alapos szervíz, így csak a 7-8-as fokozat működik rajta. Kb 25 perc alatt elkészült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése