2011. július 30.

Újabb kiütések

Avagy a gyorskaja kiütéssel nyer... Tudom, tudom, nem szabad ilyen helyen enni (Mcdon... BK, stb), de úgy megkívántam. És fel sem merült bennem, hogy van benne tej. Másnapra a kisasszony teljes háta tiszta kiütés lett.
 Ez a kép 3 nappal az ominózus étkezés után készült, mára teljesen elhalványodott már majdnem az összes folt. De mire rájöttem, mitől is pattoghatott ki! Rengeteget gondolkodtam és először eszembe sem jutott, hogy nem csak itthon étkeztem. Még az a szerencse, hogy nem viszket, csak nem túl esztétikus. Remélem, más baja nincs. A gond ugyanis az, hogy fogzik (?) is, bár lassan már ebben is kételkedem. 

Mit okozhatott vajon a marhahús és a tejes buci és mit a fogzás? Körülbelül ugyanakkor kezdődött újra az is. Ami feltűnő, hogy nem nyálzik annyira. Éjjelente sikítva riad fel többször is, szerencsére sikerül ugyan visszaaltatni legtöbbször csak simogatással, hasmenése van, főként reggelente, ami így szerencsésebb esetben délelőtt, pechesebb napokon hajnal 4-kor kényszerít öltözésre, fürdetésre, ágyhúzásra, ami után természetesen esélytelen a visszaalvás reggel 8-9 előtt. Merthogy Hargi profi a felfelé kakilásban. Na meg megtelik a pelus éjjel pisivel rendesen.

Azon gondolkodtam a napokban éppen emiatt, hogy érdemes lenne éjszakára is mosható pelenkát használni. 
Pünkösd óta ugyanis már csak éjszakára adok rá papmerst, nap közben moshatózunk.  Többek között ezért is vagyok meglőve a fogzás (?) harmadik tünetével, a hasmenés okozta pelenkakiütéssel, ami ugyan még nem kóros, de látom, hogy ha nem sikerül kitalálni valamit, akkor el fog hatalmasodni. 

Amíg eldobós pelenkát használtunk, nem is kentem a fenekét, mert nem pirosodott be, mostanában viszont, mivel a prefold ( a pelenka pisigyűjtő belső betétje), ha megszívta magát, nem tudja úgy elnyelni, jobban irritálódik a bőre, pirosodik is. Ezt a dm saját márkás bio kenőcsével már sikerült megoldani, de nem tudom, van-e értelme még több kenceficét kenni rá, hogyha a szövet beszívja. Szóval egyelőre tanácstalan vagyok, napoztatom a fenekét és gyakrabban cserélek pelust. És bőszen keresgélem a megoldást, azt a fajta pelenkát, külsőt, belsőt, gyapit, nem gyapit, amit rá merek adni éjjelre... Nem lenne jó elázni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése