2011. augusztus 2.

Tejdeszertek

Tegnap az Ecseri úton  (Üllői út 149.) egy nagyon jó boltot találtam, diétás ételeket árulnak. Teljesen véletlenül láttam meg a hirdetésüket a metrókijáratnál és mivel éppen arra volt dolgom, be is téretem. Hát mint is mondjak, hihetetlen választékkal dolgozak! Glutén-, szója és tejmentes, akár mindhárom vagy a kettő kombinációja, feltűnően és egyszerűen rednszerezve. Találtam tejmentes pudingporokat, italokat, csokoládét, pékárut és felvágottakat. Az Alpro szójaital-családról már szerettem volna írni, de a tegnapi látogatásom után nem bánom, hogy vártam vele. Itt nálunk a Spárban csak vaníliás és csokoládés kapható (a csokis nagy kedvencem lett), de az Ecserin találtam epreset és banános ízesítésűt is, sőt, joghurt-szerű pudingtokat. Jól bevásároltam és majd meg is írom a tapasztalatokat, de úgy gondolom, szójával sem kell minden nap terhelnem a szervezetünket, ha eddig nem szokott hozzá, hiszen ez egy újabb allergén és nem szeretném, ha erre is érzékeny lenne. Pedig ezek a csokis italok nagyon jól esnek... Jó volna elmenni egy dietetikushoz, aki segít abban, hogyan is viszonyuljak az élelmiszerekhez.

Ha sikerül ma eljutnunk az orvosi rendelőbe, akkor megbeszélem az orvosunkkal és kérek beutalót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése