2011. augusztus 24.

Működik! avagy BLW 2.1

Határozottan állíthatom, hogy az én kis Icipicim táplálkozik. Nem csak úgy szopizik, nem csak csecsemő a szó szoros értelmében, hanem szilárd ételt fogyasztó kisded! Immár negyedik napja pusztítjuk a hazai barackállományt egyre aktívabban. Ma szinte teljesen megette a magáét délután, kb egy órával az ebéd-szopi és másfél órával az uzsi-szopi között. Természetesen evés után is megkínálom mindig, hátha szomjas. El is fogadja, de láthatóan csak a szomját oltja az anyatejjel.

Az ivásról: Gondoltam, gyümölcslevet is adok neki próbaképp, pár kortyot tízórai előtt. Vettem a drogériában Kecskeméti babitalt (fogalmam sincs, hogyan kell levet készíteni), amikor bontottam fel, valami belső sugallat folytán megnéztem az összetevőket. Cukrot tartalmaz!!! Nem simán a gyümölcsben lévőt, hanem konkrét cukrot. 4 hónapos kortól ajánlják, ehhez csak gratulálni tudok. Végül én ittam meg. Ez ismét megerősített abban, hogy semmiféle előre elkészített élelmiszert nem adok neki, ami helyett valahogy én is tudok készíteni. MAjd lereszelem és átpréselem az almát vagy főzök citromfűteát. Valamit csak kitalálok!

A múltkor egy ingyen-kuponnal vettem egy bébiételt, gluténeset, hogy ha majd, akkor elsőre ne kelljen töprenkednem, mit is adjak, hogyan vezessem be a glutént, erre itthon vettem észre, hogy tej bizony van benne. Nesze neked, sasszemű anyuka.... Bele kell még ebbe a bébiétel-vásárlásba rázódnom.

Találtam viszont a Bren.donban tejmentes babakekszet. 995 forint egy egészen nagy csomag. Mostanában a gluténnel vagyok elfoglalva. Valamit ki kell találnom, mert csak be kell vezetni valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése