2011. augusztus 13.

Fagyi

Bár a legtöbb helyen azt mondják, a gyümölcsfagylaltokban nincsen tej, nem szabad elhinni, mert pöttyös bőr esz a vége... Nyaralunk, meleg van, nem bírtam megállni és ettem egy gombócot. Igaz, csak 4 db kiütés jött ki Hargitán, de az is bőven elég. :(

Tegnap Szentendrén voltunk várost nézni, a sétáló utcán találtunk egy kenyérlángos-sütödét. Kiderült, hogy a tésztába nem tesznek tejet és a kedves pék készített nekem egy extra-fokhagymás, szalonnás tejmentes pompost!!! Igaz, elsőre jól megkente tejföllel :D No, nem egyszerű dolog, átállítani az ember agyát... Mindenesetre rég ettem nem itthon ilyen jót!

Csináltam egyébként a múltkor "fagyit". Fagyasztott gyümölcsöt törtem porrá hagymaaprítóval, kis nádcukorral és felöntöttem fél deci extra-sűrű kókusztejjel, de sajnos még így is elég híg lett. Legközelebb kókusztejszínnel próbálkozom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése